czwartek, 1 maja 2014

Informejszyn + Mua rysunek na konkurs xd

Joł c:
Fajnie, że pojawiają sie komentarze, mam nadzieję, że będziecie często wchodzić i komentować xd
i tu taka mała prośba. Jeśli piszecie komentarz (może być anonimowy xd) to podpisujcie się swoją nazwą z msp, bo będzie mi łatwiej ogarniać xd
Druga sprawa, dużo osób zaprasza mnie do znajomych :c Aktualnie mam 1 wole miejsce wolne, (aczkolwiek brakuje mi 57 tysięcy do 15 levela xd).

A tak nie do rzeczy to jestem po warsztatach (tanecznych, yolo xd) i jestem całą obolała ;-; I jeszcze w środę będę 3 godziny sterczeć na zajęciach ._. (tanecznych xd)

A no, ten wygląd bloga jest tylko na razie xd Ponieważ mam zamiar zmienić nagłówek i tło i te inne pierdoły xd  No i mam zamiar zrobić konkurs, ale to później, Jprd.. ;-; xd

Ahs. W tytule napisałam o pracy ;-;
A że jestem osobą ambitną (żarcik xd) zrobiłam pracę na konkurs *.*
LINCZEG DO BLOGA Z TYM KONKURSEM XDD

Tsaa, a to praca :

Cicho, jest obrócony XD
Tak więc życzcie mi powodzenia xd <3
Wyniki w sobotę a ja kurcze no nie wytrzymam :c Przy okazji, zaglądać na bloga dziewczyn ;33

Ode mnie tyle <3 Papa <3 ;*

4 komentarze:

  1. Ale pikny *-* Ja nje mam szans ;c /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  2. czudny *-* ehh.. gdybym ja tak malowała ;C ~Ala3221
    zapraszam do mnie Ala3221-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń